onsdag

Tjoooooo!!!
Daniel har precis åkt iväg för att jobba och jag ligger uppe i soffan och spelar spindelharpan. Jag spelar det hela tiden och har för en ganska lång tid sen bytt upp mig till den svåraste nivån med fyra färger. Jag har lyckats klara det kanske 4-5 gånger. I hela mitt liv. Även fast jag spelar typ allll the time. Men det är svårt och man blir helt fast i det. Testa du med!

Jag är ganska trött på att må som jag gör men det är ingenting att göra åt.
Jag blev hemma idag igen så jag sov ut länge sen åkte vi ut till alnö och åt lunch en stund. De va lite komiskt för imorse när jag sov så hade det varit en kille och fixat med TVn här hemma. Han har varit här för några år sedan också. Sen när vi kom ut till alnö så var det samma kille där och fixade med deras TV plus att andra killen som var där har jag träffat förut. Alltså inte träffat som man kan tro. Jag har varit i samma hus som honom under en kväll.
Ulla och Lena va med ut också och vi åt jättegoda blåbärsmuffins och ädelostpaj. Myyyms!

Nu längtar jag och säkert alla ni andra också lika mycket till sommaren. För visst ska de bli skönt? hoppas att jag får mitt jobb bara.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0