söndag

Igår tappade jag ut en cider över datorn och nu är ju såklart tangentera jättesega, speciellt mellanslaget. Synd för mig!!  Igår hade vi en mycket trevligkväll här hemma med grillning och lite spel och sådär! de va ju underbart väder och man kunde sitta i linne ända tills natten. Sen gick vi ner på stadshuset en stund men jag och Daniel kände oss inte så sugna så vi gick till Statoil och satte oss och åt korv sen gick vi hem. Jag beställde en kokt med mos och var såhär jättesugen, sen får jag det och korven är en tjock koktkorv?? vad har hänt med dom goda smala och långa korvarna??

Idag har vi inte gjort nånting alls. Sett på grabben i graven brevid och sorority boys. Båda är bra!
Jag mår inte bra som vanligt så jag ska ta en Ipren och en dusch och lägga mig i sängen eller nåt. Daniel ser på hockey. Eller jag ska fixa in bilderna sen igår och plugga litegrann.

Det märks på mitt hår att jag inte mår bra för mitt hår är jättekonstigt..

Imorgon är det Måndag. Wihpppppooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0