tid och tid

Vad är det som händer i min mage egentligen? är jag med barn eller? nej jag är inte med barn. Visst vore det gulligt och sådär med mig och Daniel som föräldrar nu, men jag är inte med barn.

Jag har nyss gjort en favoritsyssla som jag gör alldeles för sällan. Jag har bakat och jag har gjort det i mina älsklingsfärger. Fast resultatet blev inte riktigt som de var tänkt i mitt huvúd.

Jag vet inte vart jag gör av all tid egentligen. Min tid går åt att tänka på skolan och tänka på skolan och tänka på ytterst små saker som stör sig så mycket i mig och som gör att jag inte kan tänka på annat och det gör att jag får ont i magen. Jag skulle egentligen kunna baka mycket oftare eftersom att det är något jag tycker om, men jag gör det inte för jag tänker bara på saker som jag måste göra och oroar mig för saker och då hinner jag inte göra det som jag egentligen skulle hinna göra.
Hur länge har mina och Daniels foton och saker till en sak legat i en påse? jo, i flera månader och jag har inte gjort det än..??
Jag ska göra det nu!!!!!! ni får se vad det är sen. Det är inte så spännande som det låter och det är absolut inte att jag har startat en egen Webshop eller ett aktiebolag..
Bilder på kakan släpps också så fort det går.



Jag nyduschad i en Barbie-handduk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0