måndag

Man tycker att det är så hemskt att kliva upp tidigt men hur skönt är det inte när man väl är uppe och igång då? Imorse hade jag skola halv 9 och nu pluggar jag hemma tills kvart över 3. Daniel sover så sött så jag försöker att inte föra något oväsen. Jag ligger i soffan med myskläder, äter mat och ska se på Gossip Girl.
Imorgon är jag ledig så jag klagar inte alls. Fint väder var det idag också. Fast ändå fick jag superont i öronen efter min promenad hem.
I lördags drack jag först lite vin här hemma med Sara och Angelica. Mysigt! sen begav vi oss ner till Jop's till dom andra som var där. Det var överraskningsmiddag för Sara C. Sen gick jag och Sara på Invito och tog en varsin drink.
Känns tråkigt att Daniel jobbar nästan varje helg. Tycker synd om honom men jag tror han tycker det är rätt okej men vi saknar varandra.
Jag tog några bilder av Sara som hon har tagit. Så Sara är alltså fotografen till dessa.

Jag och Angelica.

Sarisen.

Sara C och Cicci.
Jag med min goda drink - Blueberry Smile.

Kommentarer
Postat av: Kusen

Du har det bra du :p själv är det 8 timmar plugg per dag på fritiden...

2011-01-24 @ 13:23:23
Postat av: Viktor Frisk

Det såg trevligt ut! trevlig blogg föresten!

2011-01-24 @ 18:44:30
URL: http://www.viktorfrisk.com
Postat av: MATILDA

Tusen tack ! :D

2011-01-25 @ 18:38:25
URL: http://lifebymatilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0