ohhhhhhhhhhhhhhh

äntligen en fridfull morgon då även jag kan sätta mig vid datorn. jag tror inte jag behöver stressa än, och de kanske blir jag som får plinga på linnéas dörr idag iställlet. jag tror så. jag och mamma har nyss varit och sagt hejdå till resten av familjen. dom är på väg till österrike nu. eller som längst har dom hunnit till njurunda, om dom ens har hunnit nånstans. dom sitter iaf i en buss med massa skidälskare. där har jag också suttit i två år den här tiden. men inte i år. jag och mamma ska ju ut på andra äventyr!!
idag har jag mitt största prov i nian förutom nationella. och jag har ingen aning om hur det känns. jag har inte pluggat mer än lite igår, eftersom att min bok har varit borta, eller den är fortfarande borta.
nu är de nästan lite tveksamt om jag hinner de här ändå.. klockan är ju 6 minuter över 8 redan.. jag har varit vaken sen halv sju. och jag hoppade upp ur sängen. de är inte sånt som brukar hända direkt. nu har jag mens verk. hehe..
jag lär ska gå och äta frukost nu, sen ska jag sminka mig litegranna,. sen har jag ju idrott så jag slipper klä på mig så mkt mer. just de, idag får vi fika i skolan också. de kommer förgylla hela dagen. appropå fika så måste jag skärpa mig nu..jag har varit och fikat på stan alla dagar i veckan plus helgen tror jag... och igår så va vi på texas och åt. men äta ska man ju göra i vilket fall som helst, så de gör ingenting. det va bara mysigt och roligt.
ikväll ska jag försöka hinna träna, och så ska jag skriva en bokrecension om den läskiga boken fotoalbumet. sen ska jag PACKA mycket!!!!
jag mår illa, har ont i huvet och det känns som att jag är jätte nervös över ingenting. men ändå är jag på jätte bra humör idag. va kul:D haha. de kanske blir en vild dag då. jag hoppas iaf på att få säga hejdå til en person innan jag åker. de lär inte bli så va ?! nee..
och en sak till. ikväl måste jag och kerstin boka språkresa nu. de ska bli kuuuuuuuuuuuul.

Linnéa: åh, nån gång måste vi ju gå in här. det är ju spa!
Jossi: åh, jaaa!!!! och vet du!!!!!! dom har SPA!!!!!!!!!!!!
hahahahahah, ni fattar inte hur roligt de är. i och försej va inte jag med. men jag fattar de ändå. om ni inte fattar så låt linnéa berättar händelsen för er. då kommer ni fatta hur roligt det är.  alla händelser borde ni egentligen be linnéa berätta för er. och be henne härma er eller andra också. jag lovar, de är jättekul!! jag kan lägga in en video nångång.
haha, thjoooooh!!..!!

Kommentarer
Postat av: linnéa

hahaha.
hur kom du och tänka på det nu?!:S
du va inte ens med din biatch. såhäre var det jueee:
- Åhhh, titta, det där ser värsta mysigt ut, eller det är ett spa! :O Där måste vi gå in.
-Jag vet! Det är jättemysigt där inne, och vet du? DOM HAR ETT SPA!

2007-10-25 @ 08:54:36
URL: http://www.lforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0