ni märker ju hur kul jag har

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
min bok börjar på sida 400
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
linnéas bröst
3. Vad var det senaste du såg på TV?
det kommer jag inte ihåg
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
13.17 jag råkade kolla
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
en jätte bra låt på jossi's mobil
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
jag gick från maten
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
jag tittade på andra bloggar
8. Vad har du på dig?
rosa pjamas byxor och ett svart/vitt linne och en stor hood
9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
jag drömde en massa konstiga drömmar om hur konstig min födelesedag skulle bli.
10. När skrattade du senast?
alldeles nyss åt en cooooool bild på mig och tuttan
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
de är ett klassrum (datasal), så ingenting typ
12. Har du sett något konstigt på sistone?
aah, de har jag
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
as kul!!! verkligen
14. Vilken var den senaste film du såg?
heartbreak kid
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
mest marsvin tror jag
16. Tycker du om att dansa?
I love it
17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Rachel och James. fast Mia är också golligt
                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0