baby, that's the best of me

jag är sjukkk :( och jag är inte hes. har bara en riktig pain in the ass hals, feber och ont i hela ansiktet. inatt va de omöjligt att sova. visste inte vart jag skulle ta vägen, riktigt nerverande.
sov till lite efter 3 idag.eller sov och sov. sen dess har jag bara legat uppe framför tvn. ikväll är det övernattning på skolan, men någon sådan blir det itne för mig. kanske lika bra de..
imorrn blir jag också hemma. skulle vilja ta mig ner på stan och leta jackor, men de kommer nog inte orkas med. påkvällen ska jag ut och äta medmamma sen ska vi hem och se påfilm och äta godis.. jag längtar. vill ha de nu
ikväll måste jag skrkva en engelska uppsats. jag orkar inte =( någon som kan glra den åt mig?
jag är jätterolig..
pusspuss hejdå
 vettskrämd?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0