My lips

här såg de lite trögt ut och de stämmer ju absolut inte in på mig. jag är jämt jätte snabb!! det har varit många dagar sedan jag besökte blogg.se sist och jag ska försöka summera mig kort.
i tisdags åkte vi ner till mormor och stannade tills fredag. firade julen där och de va lika mysigt som alltid. är hel nöjd med julklapparna. :D sen på fredag åkte vi till farmor och åt lunch. hon hade beställt jätte god mat med massa exotiskafrukter, potatissallad, rostbiff, skinka och kyckling. sen fixade jag mamma, dom skulle ut på kvällen. vilken riktig snygging till mamma jag har! hon såg ut som 25 år. sen va jag kvar själv hos farmor. satt och pratade och drack konjaksglögg med henne ganska länge. mysigt. senare på kvällen åkte jag hem till sara och va med henne och andrea. något som måste göras oftare! saknar dom tjejerna! sen sov jag hos dennis på kvällen. och på lördag så åkte vi hem.
då kom pappas syster hit och min lillkusin. så träffade dom ett tag. också kom jossi cicci sara sara och kerstin sen sov kerstin här och senare på natten kom sazze och robin, så då såg vi på film och drack vin!
igår va de söndag och då åkte jag upp till baclen till 12 för att jobba i kiosken med mamma. och de va jobbigt. riktigt jobbigt och långtråkigt! och igår kväll va jag med jossi. vi gick till simon och spelade guitar hero och gosade med dixie. simon va trummisen, jossi basisten och jag sjöng. sen såg jag på film med sebbe ett tag.
och idag är de idag och de är måndag. jag klev upp för en stund sen. jonas kom förbi en liten stund. han måste ju vara världens snällaste kille. och nu sitter jag och väntar på att tuttan ska komma hit från simon. tar ju lite tid då. hon har ju lite svårt att slita sig från den mannen. han är också världens snällaste.
jag ska börja fixa mig, så vi kan gå ner på stan sen. jag har en hel del jag måste shopppa.
bilder från julen kommmer kankse imorrn eller så.
trist inlägg. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0