bläääääääääääääääää

Senaste

1. Kompis/kompisar du träffade: jozy

2. Personen du pratatade med: mamma

3. Du fick SMS av: nea

4. Du kramade: kommer inte riktigt ihåg det men tror att de va angelica

Idag

5. Kläder: just nu, så har jag pyjamas

6. Bättre än igår: naa jag vet inte

Imorgon

7. Är det: skola

8. Planer: skolan, sola med sariiis, plugga

9. Något tråkigt som händer imorgon: skolan

Favorit

10. Nummer: 8

11. Färg: rosa, gul, blått, men mest rosa

12. Årstid: sommar

13. Saknar du någon? Saknar är fel ord.. men jo de gör jag

14. Humör för tillfället: stressad

Frågor och svar

15. Det första du gjorde i morse? Gick på toa

16. Vad åt du sist? yoghurt

17. Vad irriterar du dig på? Att det kliar på hela min rygg

18. Tror du på distansförållanden? Jo, om man verkligen tycker om varandra så klarar man allt

19. Vem tänker du på just nu? den jag är kär i

20. Tror du att personen tänker på dig också? Skulle inte tro de va

21. Vart reste du sist? ÅRE

22. Vad gjorde du igår kväll? Jag gjorde ingenting alls har jag för mig

23. Liknar du din mamma eller pappa? Båda lite

24. Ler du ofta? aah

25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet) - kärlek

26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? När jag har sett en, har jag gjort det

27. I vems säng sov du i igår natt? Min egen

28. Vilken färg har din tröja? rosa

29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? nej

30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Jo.. it happens a lot

31. Gråter du när du skadar dig? brukar inte skada mig så ofta

32. Vad gör dig glad? När jag är lycklig

33. Skulle du vilja vara lyckligare? Aaa

34. Är lycka överskattat? Verkligen inte

35. Kan musik göra dig glad? Mest ledsen, men glad ibland

Kärlek

36. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig": ja

37. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? ja

38. Tror du på kärlek? ja

39. Kärlek eller sex? kärlek

40. Är du kär? JA

Hat

41. Vem hatar du verkligen? Hitler tror jag, haha

42. Har du någonsin gjort en hat-lista? Haha ja, senast igår kväll

43. Är du en mobbare? neheru

44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? ja

45. Har du blivit sviken någon gång? mmm

Skolan

46. Gillar du skolan? Inte alls

47. Favoritämne? HK eller bild

48. Värsta ämne? Fysik och Kemi och SO

49. Har du spytt i skolan nån gång? Jag kommer inte ihåg

50. Är skolmaten god? ibland

idag va de en skön dag. stan från kl 11. sen va vi hemma hois jossi coh färgade hennes hår. eller kerstin färgade och jag såg på hitch. älskar den filmen. it reminds me of you..
nu ska jag sova och hopppas på bättre tider...
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0