de e så synd att du e så söt


Top of Form 1

 


 

Ditt namn: Josefine

Födelseår: 1992
Födelsedatum: 8 april
Ditt födelseställe: bollnäs bb
Vart bor du: sundsvall ( södermalm )
Är du singel: yoo :(
Vad heter din morfar och mormor: morfar - morfar hette Carl ( Kalle ) och mormor heter Elisabeth
Vilket land kommer du ifrån: Sverige
Vad skulle du vilja heta om du själv fick välja: Rachel eller Mea

Din hårfärg o frisyr: blondt, nu har jag hästsvans
Skorna du hade på dig idag: svarta tygskor
Kläder du hade på dig idag: tights, svart linne, rosa t-shirt och lång jacka
Har du rosa kamouflage-kläder: haha ne
Tatueringar du har: noone
Piercingar: ingen =(
Har du glasögon: linser

Höger eller vänsterhänt: right
Vilka sjukdomar har du: inga , hoppas jag

Är du snygg: noppe
Är du sexig: nej
Vem är snyggast: han
Har du varit kär: jag är
Spelar du nåt instrument: hah ane. har spelat klarinett en gång i tiden

Antal timmar sömn inatt: från 23:30 - 07.15
Dina första tankar när du vaknar: jag är medvetslös då, så tänker inte så mycket
Sängdags: runt 23 - 24 nån gång
Är du hungrig: jag är mätt
Ätit sushi den senaste månaden: aldrig
Pepsi eller Coca cola: PEPSI MAX
Mjölk i kaffet: jag är ingen kaffe - drickare
Choklad eller vaniljglass: MIX

Vart befinner du dig just nu: i Piipii's rum
Har du körkort: moppe kör kort (A)
Vilka cigg gillar du mest: jag är ingen smoker heller
Brukar du svara på kontaktannonser: ibland, rätt ofta
Åsikt om jultomten: mammas favorrit
Din mobiltelefon: en dålig en, nästan inte värd att nämnas.
Är du ett hälsogeek: haha, inte riktigt
Kommer du överens med dina föräldrar: ja de gör jag
Hur ser din plånbok ut: en är röd med blommor på och en är silver med glittriga saker på ( paris hilton )
Låt just nu: synd att du är så söt
CD i stereon: min party skiva
Sjunger du: sometimes I do
Dagens låt: SHAKE IT UP
Favorit artist/grupp: doonnoo

Vem vet mest om dig: jag
Vem vet du mest om: mig själv
Vad vill du ha just nu: lördag och hn
Ditt mål i livet: många, är dom

Vill du gå högskola: de är tänkt så
Vad vill du arbeta med när du blir stor: vet inte riktigt
Den starkaste du vet: pippi
Randigt rutigt el blommigt: randigt
Favoritårstid: sommarren
Favoritmat o dryck: hallonsoda eller kaktus cider och tacos eller grillat
Favoritdjur: Bibbi, Busan & Blissy<3
Favoritparfym: escada
Favorit tv program: sunset beach och O.
favoritsysselsättning: festaaaa
Favoritbyxor: jag gillar naket jag

Gillar du när det åskar: ne, de hatar jag
När ska du festa nästa gång: fredag, men om inte så lördag iaf
Vad köpte du senast: en bussbiljett
Hur mycket pengar har du: så mycket som jag behöver
Vem ringde du senast: kommer inte ihåg de, men tror att de va kusen
Vill du gifta dig: ja, när rätt tid e inne
Senast kramat: de minns jag inte
Senast pussat: andreas
Senast hånglat: andreas
Sov du ensam inatt: Yesss I did
Vem sov du hos senast: Sariis tror jag de va
Vem sov hos dig senast: Kerstinooo
Blivit slagen senaste månaden: not serious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0