What can I do

klockan är nästan 12 och jag önskar att den vore 9. vore så bra och skönt om jag hade lagt mig då iställer för nu... :( men har varit lite bisssyyy ikväl! de började med att jag gjorde de ja skulle. jag läste 60 sidor ur en vuxenbok på 1 timme ;o fast jag fick läsa om raderna några gånger pga. av mina tvångstankar HAHA. men jag blev stolt över mig själv. och boken e faktiskt bra.. handlingen utspelar sig i sundsvall. och handlar om att de sprids knark hos ungdomarna. de är en mordgåtaa tyyyyp. sen eftersom jag hade varit duktig, så såg jag på film med natha, jocke och ante. vi såg " shutters " & " skojar du, eller ? " . jag trodde att jag skulle hinna plugga klart resten efter.. men de är nu, och jag orkar inte :( får skriva klart franska grejjen imorrn på franskan. eller innan och läsloggen får jag lämna in imorrn ist.. lär ju ändå gå ganska snabbt att skriva.
men så nu ska jag sova och DE SKA BLI SÅ SKÖNT!
pussspusss godnatt.
avslutar med en bild som vanligt;
de va sommar och gatufest! sariiis aaand me .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0