nyhamn

om två veckor den här söndagen har man just fått sin sista sovmorgon på väldigt länge. undra hur det kommer kännas just då. jag vill inte veta

igår blev det en mysig stugkväll med badning, kubbspelande, filmtittning och god-mat-ätning som avrundades runt ett tiden. vi såg en till film när vi kom hem som heter vinterviken. en jättebra ungdomsfilm som alla som inte sett bör se.
nu ska jag försöka lägga i gasen och fixa till mig lite. jag och daniel ska åka och kolla på en ny säng, så vi får plats bättre och eftersom att den här har gått sönder under vågar man inte röra sig i den.
sen ikväll ska vi till therese och johan och äta tacos, sen se en bio =) jag hoppas att kvällen avslutas med ett nattbad somewhere in Svall.


Jenny och Sara innan gatufesten:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0