something blue

nu har jag varit dum igen som inte har skrivit varje dag. för hur ska jag nui kommma ihåg vad jag har haft för mig.

i lördags åkte jag och daniel ut till IKEA. jag handlade två väskor och en tröja och han handlade jättefina kläder. På kvällen åt vi middag med Therese och Johan på Stekhuset. sen åt vi efterrätt på ming palace. jätte gott var allting. sen åkte vi hem till dom och spelade pictionary och kvällen slutade med filmen "the beach" för mig och daniel.

i söndags sov vi länge. nästan till tre om jag minns rätt. sen såg vi bara på gossip girl och spelade chicago på kvällen.


idag va de den första skoldagen. den började jättebra med att daniel klev upp med mig. gjorde kaffe och yoghurt åt mig och de va en mysig morgon. och det brukar det aldrig vara för båda vi är trötta och jag kliver upp medans älsklingen ligger kvar och sover. det är jobbigt. och jag brukar skynda mig allt vad jag kan så jag ska hinna gosa med han. men så fort jag kommer in så gnuffar han och vänder sig om. men jag älskar dig ändå. jätte mycket. i skolan hade vi fått jättefina lokaler och det är roligt och jag började mitt  nya liv genom att träna efter skolan och det är också roligt.  det nya livet skulle inte innehålla något onyttigt men det gick inte att undgå i packningen inför en tältning. de slank ner lite olika saker.

jag och daniel åt tacóbuffé på biteline till middag sne har jag bara packat.

imorrn åker vi och tältar med skolan. jag kan ju inte säga att jag är så förtjust.. men det är bara att gilla läget. man får tänka på saker man längtar till och jag har verkligen en sak jag längtar till och tills dess ska jag kämpa med allt som har med skolan och träning att göra.

nu är jag hos daniel. vi ska ut och åka och köpa en korv eller två till han. sen ska vi se gossipgirl och sova.

fredags:



lördags:




bilderna från södra berget kommer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0