onsdag

idag är det onsdag, alltså är det torsdag imorgon och fredag dagen efter det. hela min helg är uppbokad och den ska bli rolig. något jag vill ha nu är en hemmahelgskväll med daniel och hemma hos någon av oss. det hade vi sist för kanske 2 månader sen. han harjobbat varje helg, men snart kommer det nog någon sån helg med god middag, filmmys och äta en massa gott och sen åker man ut och åker lite och spanar. en till sak jag vill ha är en helg i Grundsjön. det skulle sitta helt perfekt nu. men något som jag längtar mest till det är ju såklart Thailand. nu är det mindre än en månad kvar tills vi åker.

idag försov jag mig. alarmet på mobilen ringde faktiskt inte och de är väldigt konstigt.

ikväll ska vi äta en god laxmiddag hemma hos mig. det ska bli mumms. sen ska jag faktiskt sätta mig med matten för de är något som verklige behövs. vad skönt de vore om jag gjorde klart alla mina uppgifter ikväll. jag vill också spela Kaspar i Nudådalen och börja på Julens Hjältar. hur ska jag hinna med mig?
också skulle jag vilja följa med daniel och gustav på innebandy också..

jag har jätteont i huvudet idag faktiskt och pappa ligger på ett hotell i stockholm och är jättesjuk

jag har några bilder sen lördagkväll som jag hela veckan har försökt att publicera här på bloggen eller ens lagt in på datorn, men som sagt så fungerar inte jag och datorer ihop.. alltid är de något fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0