negerdickar

fick vi till lunch och dom va sjuuuuuukt goda. jag och tuttan åt 4 styckna var plus en massa moskövas fast inte mosade utan i fast form. ketchup och tzatsiki sås till så nu är jag mättmättmätt och funderar på att gå på toa.. 
min spray tanning igår tyckte jag va rolig att göra och det blev rätt bra. men inatt så såg jag ut som en smutsig flyende niggah som var på villovägar på sundsvallgator iklädd endast trosor, täcke och philips stora skor. men idag är detbättre. idag är jag en business woman igen.
stackars daniel har´gjort väldigt myycket för mig det sista dygnet och jag vill bara att du ska veta att jag gör allt för dig.

nu är det bara drygt 1 och en halvtimme kvar till sportlov. feels so wonderful. funderar på om jag ska träna eller inte efter skolan. jag vill verkligen det men då kommer färgen att försvinna fortare eftersom att jag måste duscha igen då. jag går nog till daniel istället. om jag får de såklart hehe

nej nu ska jag på toa
tjarå
bild tagen efter spray-tanningen. en all in natural jossa i sina bästa daaaaaaaaaaaaaaaaaar


Kommentarer
Postat av: sara

Åh vad fin bild på dig gummsibummsan

2009-02-27 @ 19:55:11
URL: http://undisguised.blogg.se/
Postat av: ELLI

vart spraytannade du dig?:)

2009-03-05 @ 23:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0