snoppar är så håriga och hår det är ju äckligt

idag började jag halv 9 och idag vaknade jag halv 9. kände mig rätt körd. och jag är sjuk tror jag. ont i halsen, svettas, de bränner innanför kinderna ocskå mår jag illa och har ont i huvet. men jag ska ta mig till skolan ändå. får se hur länge jag blir kvar. sen ska jag gå till daniel och gratulera han för han fyller år idag, så grattis till dig bubi.

de blev en rätt skön helg. i fredags va jag ut med natha jossi cicic och gabbie. vi va hos marcus. va kanske inte så kul, men alltid roligt att umgås. sen åkte vi in till stan till erik. sen sov natha här och daniel och hans kompis kom. sen sov daniel också här.
i lördags gjorde jag ingenting på dagen. bara handlade med mamma och lagade tacos. sen åkte jag till daniel och såg på film, drack vin, åt ost&kex. sen sov jag där. mysigt
igår blev de en sängdag. vi blev kvar i den ända tills 6. sen åkte jag hem. spelade, käkade och såg på beck. tycker att han den där utveklingsstörda killen i flickan i jordkällaren är så sjukt rolig. skulle vilja ha en sån hemma. ibland. sen träffade jag dnaiel en stund också.

och nu är de måndag och de känns inge vidare kul. ska gå till skolan nu.
babbajj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0