dancing in the moonlight

nu är det så att jag håller på att svika blogg.se för ett tag. men det är inget extremt sådär. bara att jag ska testa en ny sida ett tag. kommer säkert att skriva här varje dag också. men den andra känns på något sätt roligare och allt va lättare.
jag heter www.mittlivsomdrottning.devote.se
men glömm mig inte här

imorse så gick jag till ego. va framme kvart i 11. då körde jag styrka i 40 min. kunde knappt gå efter jag hade kört insida lår. sedan så trampade jag i 20 minuter. etfer så mötte jag upp tuttan på stan so var i fullgång med att äta sin skagenmacka. jag blev också sugen så det blev en kyckling och curry macka på coffee house. jag fick as mycket röra och de va supper gotttttt.
hade sen naturkunskap och matte . men jag fixade bara med den nya bloggen. också gjorde jag och jossi en till blogg till vårat " gäng " MT. haha. vi har pratat om de sen sommaren så de va på tiden att vi tog tag i de. tänker inte avslöja riktigt än vad den heter. men kankse ikväll eller imorn.
efter skolan så träffade jag mamma. jag gick och provade en rosa betty boop mysdress som jag köpte också. hur gullig som helst.
och nu har jag hunnit äta och varit ner och köpt en massa hårprodukter på bellis.
ikväll hoppas jag att jag ska på waynes.
annars ska jag se på how to loose a guy in 10 days och såklart spela crazy taxiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0