jag är inte menad

för att blogga. har helt enkelt glömt och det blir inte bättre heller ( om minnet skulle funka igen ) för att jag ska bort i två veckor, inte imorgon men dagen efter. vi ska göra våran årliga familjeresa till Nerja i Spain fast nu ska Daniel med. det är så mysiiiiiiit.
det är så svårt att skriva bloigg när man inte har skrivit på så länge för det går inte att berätta om alla dagar. men jag har hunnit  med en sväng till stockholm med pappa philip och daniel. första kvällen va vi på grönalund. sen andra dagen åkte pappa och philip hem men jag och daniel gick på stan och dagen efter gick vi också på stan. fick med oss några fina inköp hem. sen har jag varit på bio. sett the proposal med jozy. de va verkligen en film i min smak. ikväll va jag på bio med daniel, vi såg baksmällan, också en rolig film. har varit i daniel's stuga några nätter. det är så mysigt där. hyrt ungefär 5 filmer per vecka har jag också gjort. det har varit gatufesten som jag inte prioriterade som så värt så de la jag inte ut mina pengar på, men det blev en förfest på fredagskvällen. har varit på tranviken tre dagar den där veckan när det var så fint väder. idag har jag och daniel tvättat mamma's bil som vi har lortat ner eftersom att vi har haft den hela sommaren. i fredags hade jag och daniel en tacoskväll hos han med våra kompisar. det va trevligt. igår skulle vi ha varit i backe men vi hamnade på bänkåsviken i stugan. jag har sovit till 3 dom senaste dagarna. ikväll har jag ätit medel så jag ska få gå på toa imorgonbitti för det har de varit dåligt med dom här senaste dagarna.
imorn ska jag på stan med tuttan och köpa en knep&knåp bok, en bikini och en väska.
nu denna söndagskväll är jag hemma hos daniel. han är på toaletten och gör sina behov. längesen jag såg han, han kankse har fastnat där. när han kommer tillbaks iaf ska vi se " handen som gungar vaggan " och origi9naltiteln är " the hand that rocks the castle " tror jag. nu kommer tarzan. hejdå
på den här tiden va man ju så söt heheheh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0