-22:10

jag överlevde igår. jag fick borsta tänderna själv, släcka lampan och springa till en tom säng, det fanns ingen daniel hos mig som kramade mig, som höll om mig, som pussade mig, som sa " jag älskar dig så mycket ", jag hade ingen daniel att pussa på, ingen daniel att krama, ingen daniel  att säga jag älskar dig så mycket till, ingen dnaiel  att springa till sängen till.  och det kändes så tomt och fel. men jag klarade de, fast inte utan tårar. jag hade ju iallafall Bubbsan, Baby och Magnus som jag låg och kramade hela natten. Magnus är Daniel's nalle som jag har tagit med mig hem.
Nu ska jag göra alla saker själv igen. jag ska duscha själv, jag ska spela yatzy själv, jag ska skratta själv och jag ska nog se en film själv.. tänk hur mycket man kan älska en person på lite mer än fyra månader.
men snart kommer han hem. imorgonkväll eller på torsdagkväll. jag hoppas ju innerligt på imorgonkväll men jag vågar inte hoppas men jag hoppas innerst inne. i helgen ska vi bo i hans stuga. det blir verkligen skönt.

igår var jag med min lillebror på kvällen. vi såg på film och åt. han åt två panpizzor och winerbröd och jag fick bollnäsfil med banan..
idag va jag ner på stan och fikade med cicci och jossi.mysit. sen så nu ikväll har mamma och jag varit ute på IKEA. det brukar bli lite inköp när vi kollar så ikväll blev det ett par jeans tights från VILA, ett par skor (minns inte affären) en klänning från GINA, samma modell som jag har en i fasst en annan färg, sen ett par trosor. hittad eockså en jeans jacka men den hann jag inte köpa för dom stängde.
imorgon ska jag kliva upp i hyffsad tid, gå ut och gå, lägga mig och sola sen vid 18 ska jag vara barnvakt.
hejdå
jag och magnus hos daniel i vintras när vi väntade på att daniel skulla sluta jobba
i sälen
åre, skutskjutet haha
palma
palma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0