my blue eyes shine

heeeeeeeeeej
jag har missat några dagar här i blogverlden och har därför mycket att berätta! at the moment så sitter jag i Doda's kitchen. vi väntar på att PIaaa ska komma hem och mata oss med henne kycklingwoook. jag va jätteduktig nyss för jag va på specialkliniken och tog en twinrix spruta inför Thailand. jag va jättenervös men hon mutade med ett rosa hellokitty plåster så då gick de bra. nu känns thailand så nära, så underbart. igår bokade vi ett till hotell som vi ska bo på dom två sista nätterna i Bangkok. ett fyrstjärnigt Radisson hotel mitt i Bangkoks hjärta. och jag har bestämt mig för en resväska istället för ryggsäck eftersom att vi okcså har bestämt oss för att inte resa runt så inte tiden ska gå så fort

tillbaka till helgen: i fredagskväll lämnade mamma, pappa och phiip av oss vid vårat hotell ( dom kunde inte bo där för de va fullt ) sen fixade vi oss, tog taxi till hovet, såg på K-1 galan som va jätteroligt, vi satt på tredje raden, runt 10 tog vi taxi hem, köpte mat på seven eleven, la oss i sängen och såg på idol utslagningen, sen såg vi på baksmällen.
lördag: klev upp kl 10, åt frukost, mötte upp mamma,pappa och philip, ut på stan, åt lunch på Friday's, gick till båten, gick ombord, drack drinkar, åt julbord, drack mer drinkar och ännu mer drinkar, dansade, sov!
söndag: klev upp 13:20, åt lunchbuffé, shoppade i taxfree:n, packade, åkte hem.

jag har haft en jättemysig med världens bästa människor (min familj)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0