she looks like she don't care

heejheej

nu är jag utan daniel igen men ikväll jobbar han bara till 1. :( mamma och jag skjutsade han till jobbet nyss sen har vi varit och handlat. vi ska snart äta middag=sallad. jag och mamma är ensam för pappa och philip är i Vemdalen. sen ska vi baka lussebullar sen där nångång imellan ska jag hinna fixa mig för sen kommer några tjejer hit för tjejkväll! det blir mysigt.

nu måste jag duscha, peela mig, raka mig, smörja in mig och allt de där jobbiga som man egentligen som tjej ska tycka är jätteroligt men det tycker inte jag för jag får alltid så ont i huvudet och blir varm när jag böjer mig ner och speciellt när jag smörjer in mig. efteråt är det iallafall roligt så det ska göras

heeejdå:)

är det här kanske mitt riktiga jag? hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0