why can't we sleep while the beds are burning

jag är så trött på mitt hår. det är råttfärgat innuti och på utväxten så att der ser fett ut hela tiden och det är en jättetråkig färg. nu är iallafall daniel nere hos pia och hämtar en härfårg åt mig:D undra vad han kommer hem med! och undra om jag ska färga löshåret eller inte också. oavsett blir det bra. det kan inte bli sämre än nu iallafall.
jag har inte använt mitt löshår mer än 1 gång på hela lovet och fram tills nu. det är bra jobbat!(Y)

hör av mig efter färgningen!

 
den här bilden gillar jag =)


Kommentarer
Postat av: Gabbie

Jadu, old times!(crazy times)

2009-11-04 @ 19:49:58
URL: http://gabbiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0