tisdag

nu när vi tvittrar på engelska på twitter med skolan, så glömmer man liksom bort sej här och när man skriver vill man nästan skriva på engelska. det är ju ganska bra ändå. min drömm med skolan, det är att jag en dag ska tänka på engelska. liksom komma på mig själv med att jag gör det. det vore rätt coolt.
idag har jag och daniel sett på den nya bring it on. den va roligt och fakttiskt ganska bra.
nu ska jag föröska skynda mej att skriva på mitt filosofiska problem.  jag har satt som mål att jag ska ha skrivit 2 sidor ikväll och nu är jag uppe i 1 och en halv, så en halvsida till ska jag bli klar med innan 9. för sen ska jag lägga mig i soffan med daniel och se en film jag har hittat. jag tror den kommer vara väldigt bra. jag tipsar om den sen isåfall.

jag mår iallafall bättre nu, så imorgon ska jag på skolan. nyss har jag ätit en pannkaka här hemma hos daniel med blåbärssylt och grädde. innan de åt jag korvstroganoff och ris hemma. gottgottgott.

ska skriva på nu så jag inte blir besviken på mig själv. jag skriver om lycka&olycka.



Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig

2009-10-20 @ 21:48:47
URL: http://srra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0