torsdag

1, bara 1 dag kvar till lovet! den enda dagen som är kvar, alltså i morgon, känns inte jobbig alls. men ikväll känns de faktiskt ganska jobbigt. jag ska skriva min engelska uppgift och den verkar rätt jobbig. vågar inte titta på den..
ikväll har jag och daniel varit ut på birsta en väldig snabbis. jag va tvungen att köpa lite nödvändigheter. nu sitter jag på golvet och ska försöka skriva. kom på att jag måste göra många tweets ikväll också. daniel kommer och hämtar mig efter hockeyn.
nu mår jag bra. har bara ont i huvudet. igår mådde jag skit. iförrgår mådde jag skit och bra och i förrförrgår mådde jag också skit och bra. allt går så upp och ner hela tiden. kan de inte bara vara svart eller vitt. att jag är helt frisk eller helt sjuk. det blir så jobbigt annars. och att man jämt ska gå runt och må dåligt på något sätt i kroppen. om jag tänker efter har jag alltid ont någonstans eller mår illa. oftast är det huvudet som spökar.
¨
min helg är fullspäckad och rolig. det är bra. till veckan ska jag och daniel åka ner till bollnäs och hälsa på.
igår hämtade jag ut mina bikinisar som jag har beställt på rean på H&M. jag gillade allihopa, men en gillade jag mest. den va vit, ljusrosa och guld.

nu måste jag rappppapppapa på med mina homew0rkzZzz..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0