åre

Imorgonbitti åker jag och Daniel till Åre, wihoo:D på torsdag kommer mamma, pappa, philip och julia :):)
Vi ligger i sängen nu. Har nyss sett klart säsong 6 av One Tree Hill och vi har packat nästan allt. Imorgon måste vi upp tidigt och gå på stan och fixa några saker och äta en glass (om det är fint väder). Sen åker vi. Elelr Daniel ska raka sig först.
Ikväll har vi varit hemma hos honom och flyttat ut lite saker. Det känns så konstigt. vi låg i hans säng för sista gången idag. Den sängen har vi så många minnen ifrån. Hahaa.. 
Jag har fått jättefina kläder av Therese, tack så mycket:D glöm inte att säga till om du ångrar dig!!!! 

Idag har inte jag mått bra.
Nu ska vi sova. Snuffsan, Bubbsan, Baby, Magnus, lillninen och Daniel hälsar godnatt.

 
ÅHHHHHHHHHHHHHHHHH, vad jag älskar dig.♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0