bullsar

Här sitter jag med ett paket Delikatessbollar bredvid mig.. jag har redan ätit två stycken ikväll och nu undrar jag om jag ska låta en tredje slinka ner? eller ska jag trycka ner den?
Mamma och jag kom nyss in från promenaden från stan.. jag fick SUPERONT i öronen och de spred sig till illamående, tinningont, huvudont och halsont.. jag låg på matten här uppe med tårar i ögonen ett tag. Det är över nu..
Nu hade jag tänkt att vara kvick som en lärka i duschen. Det är bara mamma och jag hemma och det är så lugnt då. Pappa är borta och jobbar och Philip sover hos Julia och min älskling slutar om 45 minuter. Då ska jag vara nyduschad. Just nu luktar jag hund. Det är för att bollarna jag äter luktar lite hund på nåt sätt..


En Thailandbild mitt upp i allt.♥

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

hur har din kväll varit sötnos? (:

2010-04-29 @ 03:53:28
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Emilia

hej hej! vad härligt med en thaibild bland delicatobollarna! När var ni där?

2010-04-29 @ 14:01:22
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0