tisdag

Jag har ofrivilligt lyssnat på politik hela dagen och sett hur Fredrik Reinfeldt ser ut för första gången. Han var inte lik Daniel. Jag vill inte lyssna mer, vill inte! men hur byter man kanal? hur får jag dit den bästa radiokanalen som spelar woow music hela tid'n.

Vet nI? jag längtar tills imorgon men jag säger inte än varför utan jag säger det imorgon annars kanske min väntan tas över av någon annan. Sånt är aldrig bra.
Idag regnade det.
Jag ska duscha nu.
Det blåser ute.


Nu ser jag på biggest loser. Jag förstår att dom vill gå ner i vikt och jag tycker att dom är jätteduktiga. Jag vill också gå ner i vikt. Jag har aldrig varit nöjd med mig själv och kommer nog aldrig bli det heller, men en liten viktnedgång skulle sitta fint men jag är inte lika duktig och displinerad som dom. Om det nu ens heter displinera.d Hahah.


Kommentarer
Postat av: Frida



Jag skrev ett uppmärksammat inlägg om kärlek på min blogg för inte så länge sedan. Det var ärligt och intensivt, utelämnade inga smutsiga detaljer och jag gav allt jag hade att ge. Men framförallt kändes det viktigt. Det var från början ett önskemål av mina läsare och jag valde att ta till mig det önskemålet berätta om hur det är att försöka hitta glöden igen efter man blivit dumpad. Glöden i en annars så destruktiv vardag där man vinglar på kanten av en avgrund. Jag tror att det här är otroligt viktigt att få ut, för någonstans finns det hopp. Det finns liv och det finns hopp och jag tycker att det är fruktansvärt viktigt att dela med sig utav det. Läs det gärna. :) Jag lovar dig, att det och alla andra texter jag skrivit om kärlek, är bra.



Direktlänk till kategorin med inläggen om kärlek kommer här: http://thefworld.blogg.se/category/tankar-om-karlek.html



Kram!

2010-08-24 @ 17:17:10
URL: http://thefworld.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

va fin du är!

2010-08-24 @ 21:43:47
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0