22:53

Nu har jag krupit ner i sängen helt själv efter en mysigkväll med mamma. Daniel är och jobbar och slutar inte förrän halv 4 inatt, så mamma kom hit efter jag varit på Zumba. Vi har druckit glögg, ätit kycklingklubba och kollat vid datorn.
Jag känner mig verkligen redo för att flytta hemifrån nu. Väntar bara på att vi ska hitta en fin lägenhet. Har hela inredningen klar för mig i huvudet och det kommer att bli så fint och mysigt. Ett riktigt Jossan&Daniel-hem. Men dom tiderna kommer så småningom dom också, man kan ju hoppas på snart.
Jag tänkte lägga in dom enda bilderna jag har nu från när jag och Daniel var i Stockholm förrförra helgen. Vi hade en supermysig långhelg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan kika gärna in hos mig! om du gillar att läsa om musik,kändisar,mode, o det absolut senaste skvallret direkt ifrån örebrostad! :)

2010-12-09 @ 02:03:21
URL: http://kriisitiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0