torsdag 17:51

Igårkväll fatsnade jag i Seterra och låg i sängen och spelade konstant från 24:00 - 03:30 då Daniel kom hem sen somnade vi inte förrän halv 5 så nu efter en lång skoldag är jag så himla trött. Ligger i soffan i pjamas. Ikväll blir det en tidigare sänggång. Daniel åkte nyss till jobbet och mamma kom hit så nu har hon en västerbottenostpaj i ugnen och så ska vi äta kräftor. Jag blev så glad när jag hittade dom på affären. Trodde inte att det fanns den här årstiden, men det ska bli så himla gott.
Idag fick jag långa Therese fina jacka :)

Kommentarer
Postat av: Viktoria | Marks största blogg♥

ja eller hur :)

2010-12-10 @ 11:14:32
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0