Let's just do it


Det är ganska så väldigt skönt att det är helg nu för jag är trött och har fått en otrolig mensvärk för första gången i mitt liv. Den kom mitt under matteprovet idag och det var inte så skönt. Igårkväll kom den också och jag trodde jag skulle spy. Jag har aldrig haft problem med mensvärk så jag har aldrig trott att det har varit så jobbigt, MEN DE ÄR DE! det vattnas i munnen hela tiden (ni vet som det gör alldeles innan man ska spy, eller iallafall jag..) också är jag svettig, heheh. Och magen känns som den ska sprängas och de känns som att jag ska bajsa på mig, men det är ju ingen fara eftersom att jag är förstoppad. Men det känns så iallafall.

Idag åt jag och Daniel en mysig lunch på Källarkrogen och det var jättegott.
Sen åkte vi iallafall ut till Birsta och kikade runt lite. Jag köpte en tröja jag ska ha på mig imorgon också köpte jag en fin väst till mamma och hon blev jätteglad. Hon är värd allt.

Jag har en rolig helg framför mig. Halv 8 har jag Daniel, Johan och Therese bord på The Mercat Cross och sen ska vi på Snabba Cash. Vi har biosupé. 
Nu sitter jag och myser på uppe i köket, iklädd min sköna HelloKitty pyjamas. 

Vi ska mysa på lite nu innan vi börjar göra oss klar. 
 Min läckerbit på KällarKrogen.
Såhär sitter jag nu.
Jag börjar tappa min brunfärg. Inte bra. Inte roligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0