rush

Jag kan inte riktigt påstå att jag gillar skolan en dag som denna. Jag gillar den verkligen inte. Riktigt lite gillar jag den.
Men som tur är, är jag hemma nu och som tur är har jag världens bästa pojkvän på alla mögliga sätt och vis. Nu menar jag inte bara för att det låg en otroligt fin skjorta från Gant på min säng när jag kom hem. Utan också bara för han är den han är. För den personen, är den jag älskar så mycket. Jag älskar dig så mycket. Och tack så jättemycket för skjortan. :)

Nu har vi nyss ätit en Subwaymacka och jag är jättemätt. Vi ska snart åka och hämta Therese på jobbet. Ikväll vet jag vad jag har att göra och den sysslan är den roliga sysslan där man gör sina skoljobb utanför skolan. Det låter inte så rimligt egentligen om man tänker efter. Och det är det inte heller.
Nu ser vi på I love you man. Se den ni med för den är riktigt skojjig.


Det här är en fin bild på oss.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh så fina :D haha, det är underbart med pojkvän !

2010-01-25 @ 21:54:19
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0