trötta barn

Nu är vi så trötta så vi ligger redan i sängen och ska sova, eller ja, Daniel sover nästan redan. Jag ska gosa ner mig här breedvid honom i våran stora och sköna säng som det faktiskt känns skönt att sova i. 
Jag tänkte bara lägga upp lite bilder sen våran 11 månadersdag som var i söndags. En jättemysig kväll och även våran sista kväll i Thailand. 
 









Min leoparddress köpte jag på PhiPhi dom första dagarna! Jag har bytt kläder efter halva kvällen for jag åt för mycket så jag fick en stor matbebis och det passade inte så bra till klänningen, haha.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Kusen

Seriööööst, alla inlägg har varit om mat XD hur mkt har ni gått upp? XD 50 kg var? :D Härligt att ni hade det bra :) Välkommna hem :)

2010-01-19 @ 22:20:41
Postat av: josefine

hahaha, ja vi har ätit Mcdonalds typ varje dag och pizza. haha, men vi har inte gått upp tror jag..

2010-01-20 @ 07:56:40
URL: http://alexandrajosefinelarsson.blogg.se/
Postat av: Wiwi

köpte du den blommiga klänningen i aonang???

2010-01-29 @ 13:41:41
URL: http://wiwis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0