torsdag

Nu ligger jag nerbäddad i Daniel's säng efter en tacosmiddag här hemma. Jag är ganska slut och mår inte så bra men lite bättre än igår, förtillfället iallafall. Johan, Therese och Donna är här också och Donna busar runt fast nu är hon tröttis. Idag har vi tagit hand lite om henne och varit en sväng ut till daniels farmor och farfar med Tyson.
De är hockey på TVn nu och jag är inte de minsta intresserad men jag tror att det kommer nog tidsnog när jag har hamnat i en familj som är hockeygalna (danielsfamilj). De vore ju roligt om jag också blev det så jag kunde varamed framför TVn nu. Hehe. Jag hoppas på en film efter hockeyn sen.

Jag ligger och titttar på våra Thailandbilder och längtar tillbaks hur mycket som helst. Också får jag lite ångest över att jag inte har lyckats lagt ut dom bilderna än.. men bättre sent än aldrig är det väl.

På söndag åker jag och Daniel och kanske Philip ner till Bollnäs och de ska bli så skönt och mysigt!


Ne nu vill jag till Thailand ooch vara brun :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0