period

Vilken konstig och jobbig period jag befinner mig i just nu. Jag känner mig inte som mig själv alls, men det kommer väl något bra av det här med :):):):)

Jag kom nyss ut ur duschen. Först duschade jag varmt, höll på att dö där inne, duschade is kallt och nu svettas jag ihjäl. Jag ska smörja in mig med BUS men då kommer jag bli ännu varmare och klibbig. Jag hatar att vara varm och klibbig.

Just nu håller jag tummarna för 2 saker. Den årliga Spanienresan är bokad för väldigt längesen faktiskt men det har dykt upp lite problem. Eller inte problem för det är något jättebra men det blir liksom lite av ett problem då man gärna vill åka till Spanien, så jag hoppas hoppas att min älskling får ledigt.

snart kommer mamma hem och då ska vi åka och handla. Måste komma på vad vi ska äta till middag först.
Jag har aldrig varit allergisk mot pollen men nu måste jag vara det annars har jag åkt på en influensa av något slag.


Kommentarer
Postat av: TVILLINGARNA

härlig header:D, grekland?

2010-05-20 @ 18:52:05
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0