we make Sundsvall a better place to live in, if you're old.

Tål att tänkas på va? det är vårat UF. Vi är snälla flickor.
Alltså redan fredag, förstår bara inte vad som händer med tiden. Visst bra att det är helg och bra att det snart är jul och superbra att skolan tar slut på riktigt snart och bra att det är sommar snart. Men bra då? nej nej nej nej jag får panik fast det är ändå bra att allt närmar sig men jag vill inte missa allt. Eller jo, det här året får gå så fort det bara vill för jag vet att det väntar bättre tider.
¨
Har dåligt internet här hemma och sladden till min dator är sönder. Inte bra.

Kommentarer
Postat av: nella

vi får se till o utnyttja tiden o ha så kul som möjligt. hitta på massa! :D <3

2010-11-13 @ 16:00:21
Postat av: mirjana

fin blogg!

2010-11-17 @ 16:28:44
URL: http://zajkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0