torsdag

Vilken mysig torsdag det har varit och bättre kommer den att bli :)
Var till skolan en sväng, lunch med mamma sen har jag varit i Pia&Mia's salong och Therese har färgat håret på mig så nu är jag mörkbrunhårig :):) gillar det ! ! sen hämtade vi Donnis på dagis och nu är jag hemma och Daniel är ute och går/springer. Jag har fått ett jättefint träningsställ av han så jag vill också hänga med men jag kan inte för jag blir aldrig frisk. Jag hade tänkt att duscha nu men det är hantverkare här så det går tydligen inte.
Ikväll ska mamma och jag ut till bänkås på tjejkväll/middag med Therese, Pia&Lena. Ska bli otroligt mysigt och trevligt! frågan är bara. Vad ska jag ha på mig?
Den här färgen har vi utgått från. Men mitt hår är lite "varmare" tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0