18 april

Den här dagen har varit en sån här bra dag. Jag klarade spanskan och lite till, har tränat, umgåts med min älskling och umgåts med mamma.
Daniel jobbar så mycket nu och jag är ju i skolan på dagarna så vi hinner inte träffas så mycket även fast vi bor tllsammans. Eller klart vi hinner träffas men vi hinner inte få så många stunder tillsammans utan måsten. Alltid är det något som är ivägen och oftast är det pluggning.
På söndag åker hela familjen till åre och det ska bli så skönt. En hel vecka med bara mys och en hel vecka med bara tid tillsammans med min älskling, det ser jag verkligen framemot och det behöver vi också. Vi behöver en vecka tillsammans. Vill bara ligga och kramas ute i snön hela dagarna och i soffan på kvällarna. Sol hoppas vi innerligt på! Jag vill också säga att jag älskar min mamma så mycket och nu ska vi äntligen få lite tid tillsammans också.

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

sov sött sötis <3 kram <3

2011-04-19 @ 01:38:02
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback