5 april

Den 5 april har tagit sitt slut och det är nu officiellt den 6 april men för oss som fortfarande är vaken så känns det ju som den 5 april fortfarande. Visst då?
Den 5 april fyller min kusin Dennis år. Grattis till dig, saknar dig och hoppas du har det bra.♥
Ikväll jobbar Daniel och jag har varit med mamma och philip. Ätit min favoritmat = mammas egna sprödbakade torskfileér, spenat och remouladsås. Man kan lyxa till det och äta pärer till men jag tycker nästan det är godare utan och man blir skönare mätt.
Nu ligger jag i soffan, på typ 2 timmar har jag ätit en risifrutti, en dumlekaka och 3 finncrisps med massa bonjour vitlöks färsk ost på. Jag älskar mackisar och jag hatar kvällen för jag kan inte hålla mig ifrån mat i typ 10 minuter ens.
Jag har haft en mysig helg. I fredags var jag hembjuden till Amanda så där åt vi middag och myste på bara. Älskar er!!! och i lördags var min baby äntligen ledig, så då var vi några hemma hos mamma och pappa som hade en minifest med grillning, badning och drickning ute på baksidan. Mycket mysigt. På kvällen käkade vi några här sen så gick vi ut. Det var också roligt.
På fredag fyller jag 19 år och mormor ska komma upp och hälsa på och ha med sig min studentklänning.♥ hoppas hoppas att jag kan ha den.
Daniel fick en Iphone av Therese förra veckan (mycket snäll syster har han) och jag älskar den så jag har också beställt en som förmodligen kommer i veckan. Det är så roligt med mobiluppladdningarna.


Lite såhär såg det ut i lördags:
Philip, Daniel, Therese, Mattias, Eric och jag.

Kommentarer
Postat av: Josefine Strand

Din blogg är väldigt fin!



Undrar om du kan göra mig en tjänst och rösta på mig i en tävling? Skulle betyda mycket.



http://www.valengallerian.se/tavlingar/

Rösta på mig, "JOSEFINE S" TACKK!!!

2011-04-06 @ 11:09:41
URL: http://busjus.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åh vad lyxigt :D

2011-04-06 @ 12:14:25
URL: http://followuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0