Onsdag 6 april

Idag är jag verkligen uppvaknad på fel sida med ett gräsligt temperament. Efter att vi hade badat i lördags så mådde jag bra men sen på söndagskvällen bröt min förkylning ut så jag är förkyld men inte så mycket längre men har väldigt ont i huvuvdet och kinderna.
Nu ligger jag och väntar på en sak så att jag kan göra en sak och hoppas på det bästa.
Ikväll ska jag få mitt hår färgat och det ska bli väldigt skönt att få bort utväxten nu och få en ljusare ton. Vill gå mer mot blonda hållet, som är min naturliga hårfärg.
Jag och Daniel bokade en Thailandsresa för 2 veckor sedan ungefär  och det har hittills varit väldigt mycket osäkerheter med den pågrund av hur läget är på Koh Samui och resten av Thailand nu, men idag har jag fått ett glädjandebesked att vi kan åka och det är ingen fara alls, så nu ska jag våga längta! längta väldigt mycket till 15 underbara nätter på Koh Samui tillsammans med den personen som jag vill spendera resten av mitt liv med och bygga upp någonting ännu större.
Så egentligen så ska jag vara väldigt glad idag, men jag tror att det kommer också.
Jag ska nog ta en matbit nu och kanske lite vatten.
Den här blusen älskar jag,

Kommentarer
Postat av: nella

yeaay nu är du igång igen snygging! fortsätt skriva ;-)

2011-04-06 @ 18:26:50
Postat av: amanda

Så det är inga problem att åka till Koh Samui??? Vad skönt!! Vad har dom sagt om det??

2011-04-07 @ 09:11:02
URL: http://amndan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0