17:54

Vi hittade en fin och passande spegel, på halva priset dessutom. Mycket bra. Vi var in på Media Markt en snabbis också och jag fick första säsongen av Beverly Hills. Åh det är så bra och fodralet var också fint.
Daniel har åkt iväg på Hockey och jag har nyss avnjutit en god ost och broccolisoppa och lite kalla prinskorvar. Hehe. Nu ska mamma och jag åka och handla litegrann sen hem till lägenheten. Jag hoppas att hon vill stanna där med mig en stund och jag hoppas på att internet finns ikväll också.
Förra helgen åkte jag och mamma ner till mormor och hade det mysigt med henne och moster Maria. Här är en bild på oss fyra från Julafton. Jag har så många fina bilder från julen så jag måste nog ägna ett inlägg åt dom snart.
Mina favorittjejer (damer) och jag.<3

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; ja grym :D

2011-02-23 @ 13:23:41
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0