det sötaste som finns är att se jossan sova

aaheej;D;D
eftersom att vi va lediga idag från skolan så tänkte jag sova lääänge och de gjorde jag också tills jossi ringde coh väckte mig vid halv 2, de va lite jobbigt då men jag gick upp och gjorde mig klar för stan eftersom att jag trodde jag skulle gå på stan med kerstin men då vart de ist så att jag kerstin sara och linnéa åkte ner till videomix för att hyra film men sen där nere kom kerstin på att hon måste åka till träningen och sara kompå att hon skulle vara med jenny så då gjorde dom de. och jag coh linnéa kom på att vi kankse borde skriva våran skoluppgift men ist vart de så att vi satt vid datorn ända tills nu..
men nu ska jag snart till linnéa sen ska vi , jossi, kerstin och sara se på en sorglig film och äta massa goodis, förutom linnéa å sara som har godisförbud då. haha. dom tror dom kommer klara de i ett år. de tror inte jag!!!
sen ska vi göra nått buuuus sen ska sara och linnéa sova här hoppas jag.
men nu ska jag bättra på min make-up lite ;)
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!


Kommentarer
Postat av: linnéa

men din hmla dåliga bloggare!!:S

2007-09-04 @ 15:53:35
URL: http://lforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0