godislåteen

hej !! :D

nu sitter jag hos linnéa.
idag va de en till skoldag då. vi gjorde ingenting.
sen gick vi hem till linnéa och brännde en skiva och sen kom sara och kerstin så då dansade vi och såg på just my luck.
ikväll ska jag åka och handla med mamma och sen till "birsta city" och köpa mysbyxor för imorrn ska vi till skälsjön med arbetslaget.. de ska bli jobbigt och jag misstänker att jag kommer få mens imorrn eller i övermorrrn .. eller i värsta fall ikväll. fast de vore bättre om jag fikc de ikväll för då va jag förberedd och hade med mig en uppladdning ist för att jag är där och vaknar med mens liksom... sen har jag inget skydd med mig. hahaha..
men nu ska vi gådå..
skriver ikväll när jag kommer hem då!! :)
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0