kvällsfika

kom nyss hem från en god kvällsfika med linnéa på waynes. hade längtat hela dan.
jag tog en varm choklad och en chokladboll. de va gott!
annars ikväll så har jag bara pratat i telefon, försökt lösa allting och sett på Eva&Adam-fyra födelsedagar och ett fiasko.

idag va första skol dan då. man kan ju inte direkt påstå att jag har en bra klass. den är helt sämst. förutom jossi och linnéa då. dom är bäst ju!
vi började kl 9 och slutade 20 över 11. så vi hann bara presentera oss för dom 3 nya i klassen och få papper och information.
efter skolmaten ( potatisbullar ) så gick jag linnéa, kerstin & sara på stan. vi satt på charm ett tag sen gick jag och linnéa och kollade lite på gina tricot.
sen gick vi hem och såg Rosa The Movie. den va inte så bra som jag hade tänkt mig.

Nu ska jag sitta här ett tag. fast bara ett litet tag för det va så tråkigt. sen så ska jag sova och imorrn ska jag upp halv 8 ..
de gick faktikst ovanligt bra att kliva upp i morse. mamma väckte mig 7. då vägrade jag kliva upp. men sen när kl va 6 min över så va jag pigg så då gick jag upp och duschade, sen tog jag frukost och sen gjorde jag mig klar. de va en sköön morgon;D hoppas imorrn blir lika.
fast dagen hoppas jag inte blir lika. den här dan har varit en jobbig dag ;/
önskar att jag inte gick dit i torsdags.. då skulle ingenting av allt de här ha hänt..

hehe, en sak! ikväll hade jag jeans för andra gången sedan påsklovet. hahaha. ska nog börja ha de nu.. de är ju så kallt ute. snart börjar de nog snöa.

nu ska jag gå. kolla bilddagboken, där heter jag : j0sssan :)
PUSSSSSSSSSSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0