mamamama ma baker

helllu

igår va de en underbart härlig dag. jag vaknade runt halv 12, gick ut och solade på baksidan. sen kom sara och kerstin och vi tog mopparna och hämtade jossi sen åkte vi till sidsjön. sen kom felix, robert och filip dit också så då va vi där tills kl 5 nånting. vi hade med oss flytgrejjer. så jag och jossi åkte runt på en sköldpadda.
sen på kvällen va jag ute och åt med sara på biteline. de va såå gott. efter de gick vi till robert och såg på film med felix jossi och robert sen gick vi hem hit sara och jag och satt här ett tag sen tog vi moppen till max, men dom tog inga fler beställningar och mcdonalds va stängt så då åkte vi till statoil och fick oss 2 cheesshamburgare. den va inte lika god som jag hade förväntat mig, men nästan. sen åkte vi till kuben och badade. de va jätte mysigt och vattnet va så varmt så de steg upp ånga. as skönt. sen så åkte vi runt stan men vi hittade inte en enda människa ute så då åkte vi hem och sov.

idag så vaknade vi vid 12, gick ut och solade. sen åkte sara hem och jag fixade mig och åkte och spelade fotboll med felix robert och pontus, sen efter de till robert och satt och gjorde ingenting. eller dom spelade tv-spel och jag såg på nån film och målade naglarna och mobilen.
nu har jag ätit och snart kommer jossi. vi ska till sidsjön och bada. sen ska jag på bio med sara och kerstin och sen så ska jag kanske tälta.!
pusshejdååå


Kommentarer
Postat av: sara

min going :)<333

2007-08-09 @ 17:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0