peppeliiin

nej, jag har faktiskt inte dött.. inte än iaf..
och nej jag mår inte dåligt för att jag skrev sådär.. jag hade bara ingen bättre början..

nu va de ett bra tag sen jag skrev här ser jag. de va sist när jag va i danmark. den veckan vill man ju inte tänka på så jag skriver lite mer så de inte syns när man läser,:P
men måste ju säga att min semester faktikst va jätte bra sista veckan. faktikst riktigt bra.
jag kommer inte ihåg vad jag har gjort varje dag från och med då.. men idag så vaknade jag hos jossan sen kom pappa och hämtade mig. satte mig ute och solade ett tag, sen fixade jag mig och fick skjuts ut till linnéas match i grytan. så då träffade jag sara och jenny där så kollade vi på macthen. dom förlorade med straffar. orättvist för dom spelade mycket bättre. de kändes så skönt att träffa sara, de va så länge sen! nästan hela sommaren. fattar inte vad vi har hållt på med. men nu känns de bra igen:)
pappa kom och hämtade så åkte vi hem och åt och sen kom sara. vi gick på en lång promenad, ända bort till kuben, sen satte vi oss där och pratade. as skönt att prata om allt. spec när man inte träffats på länge.
sen "bortskämda" som är vi är enligt fredde så kom mamma och hämtade oss, för vi orkade inte gå ända hem!
sen hemma då så fikade vi lite sen kom eric och fredde och vi åkte och sa hejdå till linnéa för hon åker till stockholm imorrn . lyckos henne och stackars oss då. så då stog vi ute hos henne och larvade oss ett tag. nån spelade banjoo eller gitarr hos hennes grannar så de va riktigt bra stämning, haha!
och nu sitter jag här liksom helt själv och skriver blogg som jag inte gjort på hundra år.
jag tror jag ska se en film snart faktiskt. Den heter "pledge this" och Paris Hilton e huvudperson. De e en äkta tjej film.
nu äter jag apelsin, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0