rivers of babiloon

det vart ingen tältning i förrgår..istället sov kerstin hos mig efter bion. vi skulle åka och bada på kuben men det stog en bil där så vi tordes inte, så då åkte vi till sidsjön och det skulle vi aldrig ha gjort. det va typ de läskigaste jag har varit med om. de slutade med att olle och hans kompisar fick lämna sin mat på mcdonalds för att åka och rädda 2 tjejer som låg på en brygga och va rädd för vargen som va vid moppen och ljuset som inte va av bilarna och the grudge. dom tjejerna va vi. haha!
sen hemma i lugnet så åt vi syltkakor och såg på " pledge this " som va en riktig skit film. de va en rik fjortis som trodde att hon va nått.. och de va paris hilton!
kerstin somnade till filmen och jag hade fullt upp att hålla ögonen öppna så då sov vi!
sen dan därpå vaknade vi, fixade oss och gick ner och träffade jossi på stan. kerstin tog bussen hem ganska på en gång för hon skulle surfa, men jag och jossi träffade några väldigt mogna killar och sen gick vi hem till henne.
och sen gick jag hem till mig. de va vaarmt..
så då åt jag sen åkte jag och hämtade jossi sen så åkte vi till kuben med picknick för vi skulle se felix träning. men när vi kom så tog den ju precis slut. så vi åkte hem och dansade, haha! sen kom sara flrbi en snabbis, sen skulle hon till fredde! och sen kom robert och felix och vi moppade till sidsjön. dom körde över en groda, de va jätte sotrgligt. alla tarmar och mag-innehåll åkte ut och den gick en meter så. :(..
men där va de tråkigt så då åkte vi och hyrde the grudge 2 och såg den hemma hos felix. den e läskig..
sen åkte jag hem och då kom mange förbi så då pratade jag lite med han ute och sen sov jag.
idag vaknade jag typ kvart över 12, då satt jag vid datorn ganska länge och åt lite nudlar och glass med choklad och cola sås.. sen då åkte jossi och jag till sidsjön för att springa.. vi höll på dog. men vi klarade det iaf..sen så badade vi och sen åkte vi hem.
nu har jag nyss ätit och duschat, så nu ska jag fixa mig. sen ska jag va med jossi. och kerstin hoppas jag för hon åker till stockholm imorrn på morgonen sen åker hon till rhodos på söndag och blir borta i en vecka .. ;o ;( I will miss my honey.. <3

jag skrikver mer sen., hejdå! :)


Kommentarer
Postat av: kerstin

hahaha vilken skön kväll vi hade hurru!!

2007-08-09 @ 22:19:40
URL: http://wwwkerstinsondell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0