jag tror att jag kan se in i framtiden

för jag är sjuk idag som jag trodde.
jag vaknade, klev upp, sminkade mig men sen kände jag att jag inte skulle orka gå till skolan. hade jätte ont i halsen och huvudet och mådde illa, plus att jag hade ont i ryggen och hela kroppen också. och så fort jag ansträngde mig lite ( tex gick upp för trappen ) började jag grina. haha. så jag la mig och sov igen. tills halv 12. de va skönt.
jag är ju ensam hemma coh är såklart livrädd för tomten. känns som att de inte bara är jag som är hemma..
så jag vågar inte gå upp. men har inte ätit nåt idag och är jätte hungrig, så måste nog ta mod till mig och gå upp.
imorrn får jag inte vara sjuk. för då är det 2 prov och om jag missar dom så har jag nog ingen tid att göra om dom och då hinner jag inte få betyg. de blir ju inge bra. och så vill jag inte vara sjuk imorrn heller för jag ska träna dom små i backen med fredde och de är rätt kul. sen ska jag på lucia vakan.

nu har jag jätte tråkigt.. tror jag ska försöka göra om min blogg. och sticka. haha de är så kul. och jag vill att min mössa ska bli klar snart för den kommer bli snyggg.
see you.


Kommentarer
Postat av: kerstin

hihi hoppas vakan blir rolig

2007-12-12 @ 17:18:54
URL: http://kerstinsondell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0