jibbday

idag tog jag och luinnéa oss en lång sovmorgon ända tills halv 1. sen gick vi till skolan 1 timme för svenskan. där löste vi korsord och såg på mr.bean. känns inte alls onödigt att man gick till skolan..
sen gick vi ner på stan. där har vi mest bara skämmt ut oss och ätat glass,choklad och nappar och klubbor. sen träffade vi nååni. nu är dom hemma hos nååni,. men jagär hemma och snart kommer jibb kerstin till jibbb jossan. vi ska jibba för örsta gången i vårat liv ikväll. och ingen av oss har twintips än.. haha. + att mina skidbyxor är nästan för små för min lillebror., hur ska de gå för mig??
vi kommmer vara grym i vinternsslut iaf. vänta och se!!
nu ser jag billysen, så nu är det antagligen hon son kommer.
jag skriver senare hur de gick för oss.....
byeeeeeeeeeeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0