kände för en lista innan jag ska sova

favorit:
Färg: rosa & gul
Mat: mammas mat
Band: westlife är bra
Film: finns så många bra så vet inte
Bok: vet inte
Sport: vet inte de heller
Årstid: sommar
Veckodag: lördag
Glassmak: hallon blåbär och choklad
Tid på dygnet: runt 9 kanske

För tillfället:
Humör: confused
Smak: hade nyss en knappnål i munnen så de smakar plast för jag bet av knappen
Kläder: pjamas
Bakgrund: på datorn har jag chuy och alfredo<3
Nagellack: lösnaglar på 2 naglar för dom andra har lossnat
Tid: datorn står på 16.15 och mobilen 01.15, mobilen har rätt
Omgivning: mitt rum
Irritationsobjekt: just nu vet jag inte

Första:
Bästa vän:
emma söderlund eller jennifer lundmark skulle jag tro
Screen name: vet inte vad de är
Husdjur: Bibbi, Busan & Blissy<3
Piercing: öronen
Musik: E.M.M.A eller Carola på cd
Bil: kommer inte ihåg vad vi hade för bilar när jag föddes

Senaste:
Cigarett: de va längesen
Mat: jättegodmat
Dryck: hallon/björnbärs lättdryck
Biltur: förut ikväll när jag hyrde film
Spelad låt: johnny cash
TV-program: de vet jag inte

Har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: no
Blivit arresterad: nej
Badat naken: ja
Varit med på TV: tror inte det

4 Nej tack:
Mat: blodpudding, surströmming, lever och leverpastej
Musik: hårdrock, rock, metall och skriklåtar
Dryck: öl, kaffe, te och tonicwater
Personlighetsdrag: dum, snobbig, kränkande, kaxig, tråkig

4 Saker:
Du gjorde igår kväll: va i backen, såg på film, skrattade och va med kerstin
Du kan höra just nu: datorns brus, tangenterna, mig själv sen bilar ibland
Du inte kan leva utan: min familj och mina vänner
Du gör när du har tråkigt: sitter vid datorn, dansar, sminkar mig, tar kort, skickar sms, ser på film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0