nu är det äntligen

jullov. sköööööööööööööööönt.
va i backen med kerstin igår kväll. det va jätte roligtför det gick jättebra. jag gjorde en frontflip i ett 1.5 meters hopp. men  jag landade baklänges och då ramlade jag eftersom att mina bakändar inte är uppåtböjda. sengjorde jag en  "sw 720 med graab", hur grym har jag inte blivit?? och inte tala om kerstin. hon kan allt de där fast hon kan bresa på benen i ett hopp också.
imorse när vi vaknade gick vi upp och då ser vi att det står en man i köket iklädd sköldpadde dräkt. han stog i vårat kök och läste dagstidningen:S vi visste ju att de inte va nån i familjen så vi gick och frågade han vem han va. han sa att han hade sett när mamma och pappa gick i morse att dom inte hade låst dörren efter sig. så då hade han bara vandrat in. och sen kom han på att han kunde inte visa sig som han såg ut för att han hade råkat ätit för mycket på julbordet i veckan. så han va rädd att vi skulle tycka att han va fet :S så därför så gick han först hem och hämtade en sköldpadde dräkt. sen hade han bara gått in och kollat på tv hela morgonen när vi sov:S och sen tog han sig en härlig frukost och läste dagstidningen. han va runt 35 år.
vi pratade ganska länge med han och han va riktigt trevlig. så sen gick vi ner på stan och lät han stanna här. han sa att han bara skulle se på tv. så jag visade han lite filmer på min dator och tog fram lite mat och sa att han skulle känna sig som hemma. och de gjorde han nog. för sen när vi kom hem så hade han somnat i min säng med min pjamas och så låg han och kramade om bubbsan.

Kommentarer
Postat av: Linus

Skulle bli tokig ja, skulle ta nått hårt och slå ner han med.

2007-12-22 @ 00:11:13
Postat av: kerstin

vilken go morgon vi hade =)

2007-12-22 @ 14:37:05
URL: http://kerstinsondell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0